დავადგინეთ პროექტის სტანდარტები. შერჩეული სტანდარტების გაანალიზების შემდეგ ჩამოვაყალიბეთ სასწავლო მიზნები.
განვიხილეთ ზოგადი, თემატური და შინაარსობრივი კითხვები, მოსწავლეთა გააქტიურებისთვის მიმცემი საკვანძო კითხვები.
განვიხილეთ ზოგადი, თემატური და შინაარსობრივი კითხვები, მოსწავლეთა გააქტიურებისთვის მიმცემი საკვანძო კითხვები.
გავეცანით განახლებული ბლუმის
ტაქსონომია – ზმნების კლასიფიცირებას, პორტფოლიოს რუბრიკას.
შევისწავლეთ 21-ე საუკუნის უნარ-ჩვევები და შესაბამისი ლექსიკა.
Комментариев нет:
Отправить комментарий